Mintaétrend 3 napra

3 napos étrend

Tartalom

    A túlsúly leggyakoribb oka leginkább a túl sok szénhidrátot, cukrot, és zsírt tartalmazó élelmiszerek fogyasztása.

    3 napos étrend fogyi tapasz

    Sajnos sokszor nem vesszük észre, hogy nap mint nap mennyi cukrot juttatunk be szervezetünkbe. Ez pedig számos mellékhatással rendelkezik, mint például fáradtság, túlsúly, hangulatingadozás, zavartság, álmatlanság. A nap mint nap elfogyasztott üdítők rengeteg hozzáadott cukrot tartalmaznak.

    3 napos étrend pozsonyi diéta jelentése

    Ezenkívül komolya veszélyforrást jelentenek a fagylaltok, joghurtok, a reggeli kávé, a péksütemények, energiaitalok, müzlik stb. A magas cukorszint növeli a cukorbetegség, mellrák, a szív-és érrendszeri betegségek kialakulásának esélyét.

    Még több termék Második nap Ezen a napon a zöldségek következnek, amelyek között egy párolt burgonya is szerepelhet. A zöldségekből készíthetsz turmixot vagy párolt zöldséget kicsi sóval és borssal, ám legjobb, ha nyersen eszed őket.

    Csökkentjük a szervezetünkbe bevitt cukor mennyiségét, a következő 3 napos diéta segítségével. A cukor egy idő után függőséget okozhat, és egyre többet és többet kíván belőle a szervezetünk.

    Az alábbi diéta segítségünkre lehet abban is, hogy legyőzzük a cukor-függőségünk. Tízórai: 1 csésze dió Ebéd: 1 főtt csirkemell, egy adag tökmag, mandula vagy enyhén főtt bab.

    3 napos étrend hogy fogyjak hasrol

    Vacsora: sült hal vagy lazac, brokkolival és gombával 2.