Kapcsolódó cikkek

Avokádó vacsorára diéta

Írta Bodnár Alexa 0 Az avokádót egyaránt hasznosítják gyümölcsként és zöldségként is, tele van fehérjével, vitaminokkal és egészséges olajokkal.

avokádó vacsorára diéta

Eredetileg egy babérféle termése, mérete egy jól megtermett körtéé, belsejében tojás méretű maggal. Az eredetileg mediterrán vidékeken termő avokádót rengeteg módon fel lehet használni, és mivel egészséges és nagyon finom, ezért kár lenne nem kipróbálnod!

  • Как может пугать ничто?" Но страх не исчезал.
  • Így biztosan imádni fogod az avokádót! – 5 szuper, örök recept
  • 48 Avokádó receptek ideas in | avokádó receptek, avokádó, receptek

Avokádós reggeli Isteni finom reggelit készíthetsz az avokádóból, amit bármikor bevethetsz. Csak egy kis tojás és sajt kell hozzá!

Hozzávalók: 1 érett avokádó, 2 tojás, 2 szelet kockára vágott bacon, só, bors, 1 evőkanál só Elkészítés: Ehhez a szuper reggelihez egy muffinforma két kapszliját kell kikenned vajjal vagy olajjal, majd ezekbe beletenni egy-egy fél avokádót, amiből eltávolítottad a magot.

Egy serpenyőben pirítsd le a baconkockákat, közben pedig üss egy-egy tojást az avokádókba. A tojást sózd, borsozd, majd jöhet rá a bacon.

Fogyókúra Dia A fehérjékkel és rostokkal teli zöldséges omlett nem csak reggelire jó. Készítsd két-három tojással, legalább gramm zöldséggel és kevés sóval, olajjal. Fogyaszd kenyér nélkül. Dia A rizottóban helyettesítsd a fehér rizst barnával, vagy cseréld quinoára, bulgurra. Tegyél hozzá annyi zöldséget vagy gombát, hogy legalább a fele legyen, így kevesebb kalória, de több rost lesz benne.

Szórd meg sajttal is az avokádó vacsorára diéta, és 15 perc alatt süsd készre fokos sütőbe. Avokádó-humusz Ez a hamis, csicseriborsó mentes avokádó humusz igazi slágerkaja, reggelire, vacsorára, kisétkezésre, vagy egy barátokkal töltött estén mártogatósként! Hozzávalók: 2 közepes salátacukkini, 1 érett avokádó, 2 evőkanál olíva olaj, 1 fél citrom leve, ½ csésze tahini, ½ teáskanál kömény, 1 teáskanál zúzott fokhagyma, só, paprika, római kömény Elkészítés: Az avokádót hámozd meg és kockázd fel, hasonlóan a cukkiniket is.

Speciális étrend

A zöldségkockákat tedd egy turmixba, majd add hozzá a tahinit, az olajat, a sót, a köményt, a fokhagymát és a citromlevet, majd készíts egynemű pasztát belőle a gép segítségével.

Egy spatulával kotord át a mártást egy porcelán vagy üvegtálba, majd szórd meg pirospaprikával és római köménnyel, mielőtt tálalod.

avokádó vacsorára diéta

Sült pitaszeletekkel, zöldségdarabokkal, de akár bagettel is avokádó vacsorára diéta Avokádós spagetti Ha valamit gyorsan kell főznöd, annak sem kell egészségtelennek lennie, az idő rovására.

Sőt, lehet egyszerre isteni és egészséges is, mint ez a tészta! Hozzávalók: 20 dkg durum spagetti, 1 érett avokádó, ½ csésze friss bazsalikom levél, ¼ csésze dió, 2 fokhagyma, ¼ csésze olíva olaj, ½ teáskanál tengeri só, ¼ teáskanál bors, 1 citrom leve Elkészítés: A tésztát főzd meg sós vízben, közben pedig a többi hozzávalót tedd egy turmixba — az avokádót meghámozva, felkockázva.

Megjegyzés

Készíts a fogyókúrák 50 felett segítségével sűrű krémet belőle. Ha megfőtt a tészta, szűrd le, és tedd át egy wokba.

avokádó vacsorára diéta

Add hozzá a mártást, és pirítsd össze a tésztával. Tálaláskor érdemes megszórnod egy kis parmezánnal. Avokádóburger Még ha furcsán is hangzik, de avokádóból bizony még hamburgert is készíthetsz!

avokádó vacsorára diéta

A masszát válaszd 8 egyenlő részre, majd formázz gombócokat. Egy olajjal kikent tepsire sorakoztasd fel a gombócokat, majd lapítsd le ezeket, és süsd mindkét oldalát aranybarnára fokos sütőben.

További cikkeink a témában

A kész pogácsákból készíts burgereket ízlés szerint. Csirkés-limeos avokádóleves Egy isteni leves ebédre és vacsorára is kiváló, főként ha ennyire tartalmas!

Pinterest Főszerkesztőnk saját bőrén tesztelte a dolgot! Helló, Brigi vagyok, avokádó-függő.

Hozzávalók: g felkockázott csirkemell, 2 evőkanál olíva olaj, 1 csésze darabolt újhagyma, 2 gerezd zúzott fokhagyma, 4 csésze csirke alaplé, 2 paradicsom, felkockázva, ½ teáskanál kömény, só és bors, 3 evőkanál lime lé, 3 hámozott avokádó, felkockázva Elkészítés: A csirkemellett pirítsd le egy edényben olívaolajon, sózd és borsozd, majd, add hozzá a zöldségeket. Pirítsd így egy ideig, majd öntsd fel az alaplével. Ezután jöhet bele a kömény, és főzd addig a levest, amíg meg nem puhul a hús. Mielőtt tálalnád, add hozzá a lime levet is.

А теперь, быть может, позавтракаем. - На это я и рас-считы-вал, - сказал Бенджи, все еще улыбаясь. В кафетерии, еще до того как они покончили с едой, к Николь и Бенджи подошел Орел. - Мы с Синим Доктором будем ожидать в твоей комнате, - проговорил Орел.