Hurrá elértem! De hogyan tartsam meg a súlyom?!

Hogyan tartsam a diétát, 10 fogyókúrás hiba, amit szinte mindenki elkövet

Ehhez Igyekeztünk hasznos mankókat összegyűjteni az érintettek részére. Sokszor mondják, hogy minden fejben dől el — ez a súlyvesztést célul kitűzők esetében hatványozottan igaz: nem elég a még oly tudományos, személyre szabott fogyókúra, mindaddig valódi eredményt nem fogunk elérni, amíg az csak fogyókúra marad.

Legolvasottabb cikkeink

Hogy mit értünk ez alatt? Benne foglaltatik, hogy nem örökre szántuk, hanem egy cél eléréséig. A vágyott célhoz ugyan eljutunk, de ha visszatérünk korábbi életmódunkhoz a súlyunk ismét gyarapodni fog. S hogy mit tehetünk?

regenor étrend gyakori kérdések

Hát azt, hogy megtanulunk egy kulcsszót. Ez pedig nem más, mint a tudatosság. Ennek elérése ugyan a mi saját házifeladatunk, de szerencsére vannak mankók, amelyek segítségünkre lehetnek az induláshoz. Életmódot váltsunk, ne csak diétázzunk!

Hogyan tartsam a diétát miről is van szó?

A hatékony, életünkbe jól beilleszthető fogyókúra kulcsfontosságú, de nem kizárólagos eleme a hosszú távú sikerek elérésének. Ugyanis nem csak fogyókúrára van szükségünk célunk elérése és megtartása érekében, annál sokkal komplexebb dologra, életmódváltásra.

  • Hurrá elértem! De hogyan tartsam meg a súlyom?!
  • Dash étrend
  • Tartós fogyás | Hogyan tartsuk súlyunkat?
  • Szerző: Teremy Alex A diéta sokféleképpen kezdhető, de még jobb egy sorrendet felállítani.
  • 10 fogyókúrás hiba, amit szinte mindenki elkövet
  • Diéta alapjai - hogyan kezdjünk bele a diétába? - Diet Maker
  • Hogyan tartsuk meg súlyunkat? Megtalálták az ideális diétát?
  • Tanácsok, hogyan tartsuk a diétát :: Egeszsegblog

Ez pedig nem úgy történik, hogy ma kitalálom, és holnap már bele is fogok. Lelkileg és agyilag is fel kell arra készülni, hogy kimondhassam: készen állok a változtatásra!

a legjobb fogyókúrás tea

Mert ne legyenek illúzióink: változásokat, változtatásokat kell végig vinnünk az életünkben ahhoz, hogy sikerrel vágjunk bele egy a súlyvesztést is magában foglaló új életbe. Életmódunkat megváltoztatni ugyanis azt is jelenti, hogy berögzült szokásokon, rutinokon is változtatnunk kell. Ez pedig komoly munkát feltételez, amit nem lehet elbliccelni, anélkül ugyanis legfeljebb ideig-óráig kevesebbet és mást eszünk-iszunk, mint addig, de tartós, valódi eredményt nem fogunk tudni elérni, s a célul kitűzött súlyt elérve, óhatatlanul visszatérünk korábbi rossz beidegződéseinkhez, szókásainkhoz, choco lite gyógyszertár Hosszú távon gondolkodjunk!

Ez is segít tudatosítani magunkban, hogy akár egészségügyi, akár hiúsági, akár más okból vágunk bele a folyamatba, egy új életet akarunk kialakítani. Ez pedig tudatos tervezést igényel.

  1. Túlsúly kamaszkorban Tartós fogyás Gyakran hallani, hogy a fogyókúra eredményét, az elért testsúlyt nehezebb megtartani, mint maga a fogyókúra.
  2. Továbbiak Tanácsok, hogyan tartsuk a diétát A diéta alatt sokszor esünk kísértésbe, és ha nincs eredmény sokan fel is adják.

Ne feledjük, hogy a hosszú távú terveinkbe jól beilleszthetőek a rövid távú, gyors súlyvesztést célzó időszakok, amelyek között megtanulhatunk berendezkedni egy másfajta rendszerre életmódszerűen. Karbantartva a testünket és lelkünket fogyás csíkok. Hagyjunk időt a felkészülésre! Ha egy-egy ünnepre — Húsvét, Karácsony, születésnap, stb.

10 +1 tipp az életmódváltáshoz 1. rész

Találjuk ki, hogy pontosan mikor kezdjük el a folyamatot. Szerezzük be a megfelelő élelmiszereket: diétás termékeket, az azt kiegészítő ételeket. Tervezzünk előre! A megfelelő diétát sporttal egészítsük ki!

Kapcsolódó cikkek

Ha eddig nem volt életünk része a sport, akkor próbáljuk azzá tenni, s igyekezzünk erre is felkészülni: mit fogunk csinálni, hol, mikor, milyen rendszerességgel Szedjük össze a hozzá szükséges eszközöket, ruhákat, cipőket, stb. De csak óvatosan: mint általában mindenben, ebben is legyünk mértékletesek — csak a fokozatosság elvét betartva lehet új, egy életre szóló jó szokásokat felvenni, tartós rutinokra szert tenni.

Fontos, hogy a diétát és az intenzív sportot ne hogyan tartsam a diétát időben kezdd el. Először változtass a táplálkozásodon, majd ha az beállt, kezdd el a sportot is fokozatosan.

fogyás sikertörténetek képekkel

Reális célokat állítsunk fel! Ez igaz mind az elérendő mínusz-kilókra, mind pedig az életforma-váltás egyéb területeire. Merjünk nagyot álmodni, de vegyük észre, hogy az kurkuma fogyókura vezető út milyen sok apró lépésből áll! A reális célokkal hozzásegíthetjük saját magunkat a sikerélményekhez, az elköteleződésünk folyamatos fenntartásához.

Engedjünk meg egy kis kilengést!

Úgy érezzük, mindent megtettünk a sikeres fogyókúra érdekében, mégsem látjuk az eredményét? Könnyen lehet, hogy elkövetünk néhányat azokból az alapvető hibákból, amelyek szinte minden fogyókúrázónak ismerősek lehetnek. Lássuk, melyek ezek! Másokat utánozunk Mindenki számára más a megfelelő diétane ragaszkodjunk ahhoz, amelyik bevált valamelyik barátunknak vagy barátnőnknek, inkább keressük meg azt, ami számunkra a legjobb.

Sokszor azon áll vagy bukik egy életmódváltás, hogy át nem hágható és túlságosan szigorú kereteket szabunk saját magunknak. Ne áltassuk magunkat egy percig sem: a váltás után még sokáig önfegyelemre lesz szükségünk ahhoz, hogy tartsuk magunkat az elhatározásunkhoz. Ezért engedjünk meg magunknak néha egy kis lazaságot. A tervezett kilengésekre tudunk támaszkodni, amikor a köztes időszakokban nehéz pillanatokat élünk át.