Hogyan fogyhatsz fehérjeporral? Elmondjuk, mikor, mennyit és hogyan használj - Fogyókúra | Femina

Protein por fogyókúra

Sajnos az állati eredetű fehérje mindig hatékonyabb lesz a sportolók számára, mivel sokkal nagyobb arányban hasznosul, jobb protein por fogyókúra felszívódása.

  • Hogyan fogyhatsz fehérjeporral? Elmondjuk, mikor, mennyit és hogyan használj - Fogyókúra | Femina
  • Fehérjepor MINDEN étkezés helyett – kipróbáltuk a 10 napos fehérjediétát | nlc

Ha összerakod, hogy mennyi fehérjére van szükséged az izomépítéshez vagy a diétához, rájössz, hogy ezt csak és kizárólag szilárd táplálékból nagyon nehéz bevinni.

Érdemes tehát fehérjeturmixokat is fogyasztanod!

Miért érdemes végigcsinálni a fehérjediétát?

Fehérjeturmix készítése, fogyasztása Rengeteg féle és fajta fehérjeturmix létezik, egyetlen helyen nehéz is lenne felsorolni. Érdemes tehát azokat az összetevőket megemlíteni, amelyek felhasználása általános.

  1. Fogyókúra mintaétrend
  2. Március
  3. Legyen akár a súlyvesztés, akár az izmosodás, formásodás a cél, a többség sporttáskájában a proteinporok összerázására alkalmas shaker is hasonlóan fontos helyet foglal el, mint a többi felszerelés.

A banán szinte minden turmix alapja, az erőteljes édes íz mellett nagyon jó állagot ad az italnak. Ha nagyon édesszájú valaki, akkor használhat olyan gyümölcsöket is, amelyeknek alacsony a cukortartalma, hiszen a banánnak elég magas — és könnyű belőle sokat megenni.

Inkább a bogyós gyümölcsök javasoltak például: áfonya, málna, ribizli, eper.

protein por fogyókúra diéta történelem

Emellett lassú felszívódású szénhidrátot is érdemes lehet bele tenni, például zabpelyhet vagy főtt rizst, quinoát. Az avokádó újabban egyre keresettebb, a fehérjeturmixba is nagyon illik. Ízesítésként a kakaópor vagy fahéj a legkézenfekvőbbi — de natúran cukormenteshiszen a gyümölcsök miatt már így is elég cukor protein por fogyókúra bele. Ha szeretnénk, hogy egészséges legyen, akkor zöldségeket is tehetünk bele — sőt, ajánlott!

Hogyan segít a fogyásban, és milyet érdemes venni a fehérjeporokból?

Készíthető vízzel, tejjel vagy növényi tejjel is, de ha választani lehet, akkor mindig a víz mellett tegyük le a voksunkat.

Legvégül pedig extra fehérjét is érdemes benne használni, erre a két legalkalmasabb a túró és a fehérje por. Mikor kell fehérjeturmixot inni?

protein por fogyókúra eredményes fogyókúra

Az első és legkézenfekvőbb időpont az edzés utáni időszak, hiszen ilyenkor hihetetlenül fontos a gyors fehérjepótlás, hogy az izomzat minél hamarabb elkezdhesse a regenerálódást. Ezenkívül nassolásra is kiválóan alkalmas, hiszen rendkívül finom, ráadásként pedig tele van fontos tápanyagokkal — tehát bármikor fogyaszthatod, ha egy kis nyalánkságra vágysz.

protein por fogyókúra bajnokok diétája

Ezen okok miatt étkezés kiegészítésére, vagy teljes étkezés helyettesítésére is használható. Azonban nem érdemes túlzásba vinni, mert az emésztőrendszernek szilárd táplálékokhoz van szokva.

  • 10 legjobb fehérje por a fogyáshoz ban - Az Egészséges Táplálkozás
  • Fehérjeturmixok és a fogyás? Tippek az elkészítéséhez és fogyasztásához

Azzal viszont nincs semmi probléma, ha étkezés mellé, vagy —amikor sietünk, és nincs időnk másra— étkezés helyett fogyasztjuk. Itt sincs semmi probléma, ha néha felborul ez az arány, de ügyelj arra, hogy hosszútávon kövesd ezt az ajánlást. Fehérjeturmix fogyáshoz A fehérjeturmix előnyei fokozottan igazak diéta során.

IZOMNÖVELÉS PROTEIN POR NÉLKÜL - kell protein por az izomnöveléshez?

Ekkor ugyanis kalória deficitben vagyunk, és rengetegszer törhet ránk farkaséhség. Azonban az ilyen élethelyzetben érdemes vigyázni, mert a szénhidrátot egyre jobban csökkenteni kell, a cukrot pedig teljesen el kell elhagyni. Fontos tehát minden étel összetevőjét megvizsgálni, és amit szükséges, azt helyettesíteni.