Legolvasottabb cikkeink

Tavaszi diéta

Reggeli: 1 tálka zabpehely tejjel, a kedvenc friss idénygyümölcsével Tízórai: 20 g mandula Ebéd: 2 szelet teljes kiőrlésű kenyér light margarinnal, 2 szelet pulykamellsonka, ½ db felkarikázott kígyóuborka, 1 db újrépa Uzsonna: 1 db banán Vacsora: Alaposan mossunk meg tavaszi diéta retekgumót és ½ db céklát.

  • Fogyas vélemény
  • Tavaszi fogyókúra — 1.
  • Túlsúly kamaszkorban Tavaszi fogyókúra A tavaszi diéta nem csupán a fogyni vágyóknak hasznos, hanem mindenki számára jó döntés, akik szeretnék a téli táplálkozás után felfrissíteni szervezetüket.

Utóbbit hámozzuk meg, majd mindkettőt vágjuk vékony csíkokra esetleg gyaluljuk le. Öblítsünk le 1 marék rukkolát, majd forgassuk össze a retekkel és a céklával. Keverjünk össze 1 evőkanál balzsamecetet pár csepp mézzel, 1 evőkanál olíva- vagy dióolajjal, és ízesítsük némi borssal.

tavaszi diéta

A salátát öntsük le a dresszinggel, szórjuk meg apróra vágott dióval, és fogyasszunk el mellé 1 pár főtt baromfivirslit. Mi most mutatunk pár olyan gyakorlatotamelyek segítségével javíthatunk az idei beach-bodyn, valamint néhány olyan ételt, amelyek szuperül megtámogatják az edzéseinket.

  • Fogyáshoz kalória
  • Bár a napsütés és a természet ébredezése kétségkívül pozitív hatással van a lélekre, a kora tavaszi időszak mindig nagy kihívást jelent a szervezet számára, köszönhetően a vitaminraktárak lemerülése révén kialakuló tavaszi fáradtságnak, az influenzaszezon küszöbön álló második hullámának, nem utolsósorban pedig a részben a téli hónapok során felszedett plusz kilók okozta rossz közérzetnek.
  • Írta: Váczy Anikó Nem csak az otthonodban, az étkezésedben is itt az ideje a tavaszi nagytakarításnak!

Karikázzunk fel 2 szál újhagymát, kockázzunk fel 1 db paradicsomot. A rizst, a borsót, a hagymát és a paradicsomot keverjük össze.

tavaszi diéta

Uzsonna: 1 db kis Túró Rudi Vacsora: Kockázzunk fel 40 g light sajtot. Mossunk meg g epret, és vágjuk négyfelé a szemeket.

tavaszi diéta

Csíkozzunk fel 2 szelet pulykamellsonkát. Öblítsünk le 1 marék madársalátát, majd forgassuk össze az említett hozzávalókat. Ízesítsük frissen őrölt borssal.

Tavaszi fogyókúra étrend Szenvedések nélkül Tavaszi fogyókúra étrend Szenvedések nélkül Szezonális Dr. Podlupszki Csaba Gasztroenterológus Dr. Podlupszki Csaba Alapiskolai tanulmányaimat Párkanyban vegeztem, majd a gimnáziumot a pozsonyi Duna utcai magyar nyelvű gimnáziuban folytattam.

Dresszingként a zöldfűszeres-joghurtos vagy olajos-ecetes változatot is kipróbálhatjuk, de maximum evőkanálnyi mennyiségben.

Legjobb, ha lereszelve, pár csepp olívaolajjal fogyasztja. A zöldborsó növényi fehérjéi, ásványianyag- vitamin- és rosttartalmánál fogva erősíti az izmokat, segíti az emésztést, jótékonyan hat az idegrendszerre.

tavaszi diéta

A retek C-vitamin-tartalma révén csodás immunerősítő, ráadásul fertőtlenítő tavaszi diéta is bír. A fejes saláta vitaminokban gazdag, ezáltal energiát ad és vitalizál!

Kezdődik a diéta!😱

Köretként, de a vegyes saláták alapanyagaként is kiváló.