Ezek is érdekelhetnek

Whole30 diéta

Ha megpróbálod az egész 30 étrendet? A Whole30 étrend egy virális egészségmozgalom, amely egyre népszerűbb. Bátorítja a követőket arra, hogy 30 napig kivágják az étrendjükből az alkoholt, a cukrot, a gabonát, a hüvelyeseket, a tejterméket és az adalékanyagokat, és teljes életmódváltozásként reklámozzák.

5 Whole30 Meal Prep Recipes - The Ultimate Clean Eating Diet

A követők az egészséggel kapcsolatos előnyöket élvezik, míg a kritikusok azt állítják, hogy ez csak egy másik fenntarthatatlan étrend. Tehát működik és meg kell próbálnia? Ez a cikk elmagyarázza mindazt, amire szüksége van a Whole30 étrendről. Mi az egész 30 étrend? A Whole30 étrend egy hónapos tiszta étkezési program, amely számos egészségi és érzelmi előnyt ígér. A diéta arra a gondolatra összpontosul, hogy bizonyos élelmiszercsoportok negatívan befolyásolhatják az Ön egészségét és alkalmasságát.

Ezért ezeknek az ételeknek az étrendből történő kiküszöbölése segít a szervezetnek a negatív hatások visszaszerzésében és a hosszú távú egészség megőrzésében.

Milyen változásokat eredményezhet testünkben?

A legtöbb ember úgy tűnik, diéták fajtái követi ezt az étrendet, remélve, hogy elveszíti a súlyát. Egyesek azonban használhatják a programot az élelmiszer-intolerancia azonosítására vagy a javasolt egészségügyi előnyök elérésére.

Összefoglaló: A Whole30 étrend egy hónapos étkezési program, melynek célja, hogy segítsen a testsúlycsökkentésben, az élelmiszerekkel való kapcsolatok javításában és a hosszú távú egészség elérésében. A teljes 30 étrend követése A Whole30 program mögött álló ötlet egyszerű - csak teljesen kivágja az élelmiszereket, amelyek harminc napig károsíthatják egészségét.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Az étrendnek szigorú szabályrendszere van. Ezenkívül megad egy listát a megengedett ételekről, valamint a korlátozás nélküli ételek listájáról. A hónapos eliminációs időszak alatt nem csalás megengedett.

Az off-track miatt a kihívás elindítása az első naptól kezdve.

Fresh articles

Az alapítók azt állítják, hogy a szigorú ragaszkodás lehetővé teszi a szervezet számára, hogy bizonyos ételeket izoláljon, amelyek gyulladást, bélműködést vagy hormonhiányt okozhatnak. Más étrendekkel ellentétben nincs szükség a kalória követésére, a részegységek mérésére vagy a számlálási pontokra. Az ön mérlegelése is szigorúan a program 1. Összefoglaló: A Whole30 étrend után az étkezés annyit eszik, amennyit csak szeretnél, ugyanakkor elkerülve bizonyos élelmiszereket egy hónapig.

Az egész 30 étrend javasolt előnyei A Whole30 étrend tökéletesen 30 napig azt mondta, hogy számos egészségügyi előnye van. Ezek közé tartozik a zsírvesztés, a magasabb energiaszintek, a jobb alvás, a csökkentett élelmiszervázás és az atlétikai teljesítmény javítása. Mi több, a diéta alapítói azt ígérik, hogy megváltoztatja az ételét és az ízlését.

A whole30 diéta támogatói azt állítják továbbá, hogy megváltoztathatja az érzelmi kapcsolatot az étellel és a testével. Bár az említett előnyök nagyon vonzónak tűnhetnek, érdemes szem előtt tartani, hogy jelenleg nincsenek olyan tudományos tanulmányok, amelyek támogatják őket.

Összefoglaló: A Whole30 étrendet úgy tartják, hogy fizikai és pszichológiai egészségügyi előnyökkel jár az egyszerű súlycsökkenésnél. Ételek enni Az egész 30 étkezés során megengedett élelmiszerek minimálisan feldolgozott élelmiszerekből állnak, beleértve: Hús és baromfi: Marhahús, borjúhús, sertéshús, ló, bárány, whole30 diéta, pulyka, kacsa stb.

Halak és tenger gyümölcsei: Halak, szardíniák, rákok, kalamari, fésűkagylók, rákok, homár stb. Tojás: Mindenféle. Gyümölcsök: Friss és szárított gyümölcsök, habár a frissek előnyösek. Zöldségek: Mindenféle zöldség. Diófélék és whole30 diéta Mindenféle diófélék és magvak a földimogyoró mellett, amelyek technikailag hüvelyesek. Az anyatejet, a dióféléket és az anyalúgokat is megengedik.

Néhány zsír: Egészséges növényi olajok, kókuszolaj, kacsazsír, tisztított vaj és ghee. Ha minimálisan feldolgozott ételeket kell használni, az étrend arra ösztönzi Önt, hogy whole30 diéta legrövidebb összetevők listáit választja ki, amelyek csak olyan összetevőket tartalmaznak, amelyeket felismertek.

Összefoglaló: A Whole30 étrend arra ösztönzi a friss, minimálisan feldolgozott élelmiszerek használatát. Elkerülendő élelmiszerek A 30 napos étkezés során bizonyos élelmiszereket teljesen ki kell küszöbölni.

diéta 30 napos

Ezek a következők: Cukor és mesterséges édesítőszerek: Nyers cukor, méz, juharszirup, agave szirup és az ezeket az édesítőszereket tartalmazó valamennyi terméket, valamint a mesterséges édesítőszereket.

Alkohol: Minden típusú sör, borok, likőrök és szeszes italok. Gabonafélék: Függetlenül a feldolgozás mértékétől, minden gabonát, beleértve a búzát, a kukoricát, a zabot és a rizst, el kell kerülni. Hüvelyesek és hüvelyesek: A legtöbb borsót, lencsét és babot, beleértve a mogyoróvajat, kerülni kell.

A zöldbab, a cukorrépa borsó és a hüvelyes búza kivétel.

Bejegyzés navigáció

Szója: Minden szója, beleértve a tofu, tempeh, edamame és a szójából származó összes terméket, mint a miso és a szójaszósz. Tej: Beleértve a teheneket, kecskéket és juhokat, joghurtot, sajtot, fagylaltot és tejtermékekből származó egyéb termékeket. Megengedett vaj vagy ghee megengedett.

Feldolgozott adalékanyagok: Ezek közé tartoznak a karragenán, MSG vagy szulfitok.

Mi az egész30 program?

Az ilyen összetevőket tartalmazó ételeket és italokat kerülni kell. Ezenkívül a diéta azt ajánlja, hogy elkerülje a kedvenc sütödeinek, snackjeinek és kezeléseinek újrateremtését - még a Whole30 által jóváhagyott összetevők mellett is. Így kerülni whole30 diéta az olyan ételeket, mint a karfiolos pizza kéreg és a paleo palacsinta.

Ezen a táplálkozáson nincs olyan dolog, mint a hogyan diétázzak okosan étkezés.

fogyókúra hány kalória

Ehelyett arra ösztönözzük, hogy szigorúan tartsák be az iránymutatásokat. Ha lecsúszik, a diéta alapítói határozottan arra ösztönzik Önt, hogy az első naptól kezdődjön az egész program.

Összefoglaló: A Whole30 étrend 30 napos időszak alatt kiküszöböli a cukrot, az alkoholt, a gabonát, a hüvelyeseket, a szójat, a tejterméket és a feldolgozott élelmiszereket. Néhány kiegészítő szabály A Whole30 étrend ösztönöz néhány olyan szabályt, amelyek nem kapcsolódnak az étrendhez. Például tilos a dohányzás whole30 diéta táplálék ideje alatt.

Önnek sem szabad megengednie, hogy lépjen a skálán az 1.

Related Content

Ezeknek a további szabályoknak az whole30 diéta az, hogy a Whole30 program több mint csupán a fogyás. E szabályokat követve elősegítik a gondolkodásmód megváltoztatását és a hosszú távú egészség előmozdítását.

Összefoglaló: A Whole30 étrendet több mint egy egyszerű fogyás étrend. Ezért arra biztatják, whole30 diéta a program időtartama alatt kerülje a dohányzást és mérje meg magát. Life After Whole A visszaállítási fázis Miután sikeresen befejezte a Whole30 programot, itt az ideje, hogy a 2. Ebben a fázisban bizonyos élelmiszereket lassan hoznak létre, hogy értékeljék, hogyan érzik magukat az egészségesebb anyagcseréjük, az emésztőrendszer, az immunrendszer és az étellel való kapcsolat tekintetében.

Az egész30 program vagy "paleo-extrém étrend": milyen változásokat okozhat szervezetünkben? A valóságunkhoz igazított és megfelelően megtervezett paleo étrend nagy egészségügyi előnyökkel járhat. Mindazonáltal a határokig hatolva, a hatásai sokat változhatnak. A egész30 program, más néven "extrém paleo diéta" ma nagyítónk alá helyezzük, hogy megmutassuk a változásokat, amelyeket a szervezetben okozhat.

A korlátozás nélküli ételek visszavételének javasolt módja, hogy egyszerre csak egy élelmiszercsoportot adjon hozzá. Például a tejet újra be lehet hozni az 1.

Aztán arra ösztönözzük, hogy térjen vissza a Whole30 étrendjébe és kerülje a tejet a Napokon, figyeljen a lehetséges tünetekre.

A teljes 30 étrend követése

Ha minden jól megy, egy másik élelmiszercsoportot újra be lehet hozni az 5. Egyszerre csak egy táplálékcsoport újbóli bevezetése, miközben a táplálék többi részének megőrzése ugyanúgy elősegíti, hogy jobban azonosítsák, hogy mely élelmiszerek okoznak negatív tüneteket, például puffadást, bőrkiütéseket vagy achy ízületeket. Miután minden élelmiszercsoportot egyedileg teszteltünk, azok, amelyek jól toleráltak, visszavezethetők az étrendbe.

Természetesen az egyéneknek nem kell minden élelmiszert újra behozniuk. Valójában erőteljesen arra ösztönzik őket, hogy elkerüljék az olyan élelmiszerek újbóli bevezetését, amelyeket nem hagynak ki.

Az egész30 program vagy "paleo-extrém étrend": milyen változásokat okozhat szervezetünkben?

Összegzés: A kezdeti 30 nap elteltével whole30 diéta újra bevezetheti a táplálékkiegészítőket, hogy megtudja, milyen hatással vannak az egészségre és illeszkednek az új étkezési mintájába. A Heti Minta Menü a Whole30 Diet Azok számára, akik a Whole30 étrend kipróbálására szolgálnak, az alábbi hétmenetes menü javaslatokkal kezdhetik.

Hétfő Reggeli: Édes burgonya hash almával, kolbásszal és whole30 diéta. Ebéd: Csirke saláta, bébi-spenót és gránátalma magvakkal tálalva. Vacsora: Fokhagyma garnélarák Romesco fogyás hasról 40 felett, cukkini tésztával szolgálva. Ebéd: Leves házi húsgombákkal és kelettel. Vacsora: Töltött gombák, amelyeket húsgombókkal, avokádonnal, paradicsommal és lucernacsírákkal készítettek.

Ebéd: Zucchini sütemények és oldalsó saláta. Vacsora: Csirkével, zöldséggel és avokádó szeletekkel töltött édesburgonya.

Whole30 – az én őrült diétám

Ebéd: Káposzta földi sertéshús. Vacsora: A bruschetta teteje és a broccolini oldal.

  • 59 Whole 30 diéta - paleo ideas | ételek, paleo, whole 30
  • A Whole30 csak egy újabb diéta?

Ebéd: Frittata füstölt lazacból whole30 diéta spárgából. Vacsora: Pácolt csirke áfonyával és téli zöldségekkel. Szombat Ebéd: A mini hamburgereket, amelyek pulykával, szalonnával, pálmafákkal készültek és egy koriander-mártással készültek. Vacsora: Kacsa és zöldség lassú főzőedényben.

fogyókúra tea gyakori kérdések

Vasárnap Reggeli: Töltött avokádó, amely rákot, garnélarákot és pirospaprikát tartalmaz. Ebéd: Sült cukkini féltészta marhahús paradicsommártással. Vacsora: Marhapörkölt pörkölt, butternut squash, hagyma és gomba.

Ha több recept inspirációt szeretne, győződjön meg róla, hogy megnézi a Whole30 webhelyet és az Instagram fiókot. Ne feledje, hogy változik a fehérje és a zöldségforrások a nap folyamán, hogy a szervezet minden szükséges vitaminnal és ásványi anyagokkal. Összefoglaló: A fenti receptek jó bevezetés a teljes étkezési módra.

További receptek találhatók a Whole30 honlapján és az Instagramon. Whole30 Snack Ötletek A whole30 diéta remek módja annak, hogy egész nap felfüggeszti az energiát és tartsa az éhséget az ételek között.

Érdekes Whole30 által jóváhagyott lehetőségek a következők: Zöldségek salsa vagy guacamole Banana fagylalt kevert fagyasztott banán Tengeri snack.